Total Pageviews

Monday, June 6, 2011

Ziarah

Alhamdulillah........sampai juga hajat mama dan kwn baik mama, Noty dan Norkh utk menziarahi bekas warden merangkap ustazah iaitu Cikgu Bedah, sewaktu kami belajar di SABGS sesi 1979-1983 dulu. Sebenarnya sudah terlalu lama dan sudah byk kali kami rancang program ziarah ini, malangnya dek kerana kesibukan masing2; program ini asyik tertangguh.

Terima kasih tidak terhingga kpd kak Ami. adik kpd cikgu yg begitu ramah menyambut kedatangan kami. Terima kasih juga tentunya kpd suami mama yg memberi izin utk mama bersama-sama kwn2 baik mama ini. Kpd Noty dan Norkh; terima kasih juga krn atas usaha kalian yg ambil cuti [Noty] dan yg bertukar shif kerja [Norkh] demi ziarah ini.

Tiga jam berlalu terlalu singkat rasanya. Bilakah lg kita dpt berkumpul begini, atau mungkin lebih ramai lg........................tak sabar mama utk mengulangi ziarah yg penuh makna ini. Mungkin jika ada rezeki dan ada umur kita dan kawan2 lain boleh ber'reunion' di rumah cikgu pada masa akan datang. Insyaallah....

1 comment:

notie said...

Bestnya kenangan itu entah bila boleh berduaan berkereta sambil menyembang macam tu lagi ye. Kelakau je bila mengingatkan macamana kita tawaf keliling padang tu, sekali jumpa rumah laaaaa dekat dengan kedai tu rupanya. Hampeh sungguh org yg bagi info kata belakang kedai. Rupanya kita dah lalu pun depan rumah cikgu. Kenangan oh kenangan. Memori tercipta bersama mu.