Total Pageviews

Saturday, November 26, 2011

Salam Maal Hijrah

 
Ya Allah Ya Tuhanku, aku ini hamba-mu yang lemah. Kau berilah aku kekuatan dan kesabaran.  Ya Allah, aku ini hamba-mu yang hina, Kau berilah aku kemuliaan.  Ya Allah, aku ini hamba-Mu yang jahil, Kau berilah aku petunjuk dan hidayah.  Ya Allah, ampunilah aku kerana terlalu banyak meminta dari-Mu.tetapi aku tidak berdaya ya Allah......hanya kepada-Mu aku mohon pertolongan.  Ya Allah, mudahkanlah setiap urusanku, murahkanlah rezekiku, berilah aku kesihatan yang baik supaya aku mampu untuk terus beribadah kepada-Mu...Ya Allah, aku ingin berhijrah menjadi hamba-Mu yang lebih baik....Kau pimpinlah aku.....Ya Allah, Kau lindungilah aku, ahli keluargaku, guru-guruku, murid-muridku, sahabat-sahabatku daripada melakukan perkara-perkara yang tidak Engkau sukai...Amin, amin ya Rabbalalamin.....