Total Pageviews

Wednesday, June 19, 2013

Rindu yang teramat dalam...........................

ALLAHUAKBAR.............
Entah kenapa sejak kebelakangan ini rasa rindu ini bagai tidak boleh ditahan-tahan...sesekali bila teringatkannya, tak sedar air mata menitis.   Sungguh hebat penangan dari-Nya.  Sekali kita menjejakkan kaki ke sana, pasti rindu akan menggamit.

Hanya gambar2 dan cerita2 dari sana yg selalu menghibur dan sekaligus membuat rindu itu payah untuk berkubur, sebaliknya terus subur...!!!

 

 
 
 
 
 
Subhanallah........... mama hanya mampu berdoa kepada ALLAH, semoga mama berpeluang untuk ke sana lagi suatu hari nanti.... Mama tak nafikan perasaan cemburu bila mendengar berita kawan2 menunaikan umrah baru2 ini.  Ada juga kawan yg akan menunaikan haji... sungguh mama iri hati..!!!  Rasa nak ikut bersama pun ada.  Buat masa ini, mama belum lagi berpeluang kerana memikirkan anak2 mama yg akan ditinggalkan.. biarlah mereka habis sekolah sekurang-kurangnya baru mama fikirkan utk buat umrah.  Mana tahu, kalau ada rezeki kami akan pergi sekeluarga, amin.... Amin ya ALLAH, KAU permudahkanlah dan berilah kami peluang itu..sesungguhnya KAU yang maha kasih dan maha mendengar rayuan hamba2 MU.
 
 

1 comment:

notie said...

Malam2 selalu tenguk terawikh kat mekah kat tv9. Bestnya