Total Pageviews

Sunday, March 26, 2017

Salam Rindu

Hai pembaca blog sekalian. Juga para bloggers yg masih setia dgn blog2 masing2 walupun teknologi kini semakin canggih, semakin bertambah baik dan kita pun semakin sibuk dgn aplikasi moden yg lain. Lalu, cukup sekadar berwasap, ber IG dan ber FB.

Tapi naluri mama utk menulis lg dlm blog sentiasa ada. Cuma mcm yg mama sebutkan tadi, kita dikejar oleh kesibukan yg entah bila akan surut.

Mama ingin kongsikan pengalaman menarik sewaktu mama melawat ke Vietnam baru2 ini..

Tunggu, mama akan set masa dulu. Jumpa lg.

2 comments:

notie said...

Wah bestnya pi vietnam. Pi hanoi ke ho chi mei. Aku dulu pertama kali pi obersea pi hanoi. Punya jakunnya pi obersea. Kecut perut semua ada. Wakil KKM pulak tu. Nasib baik berdua. Ada staff perpustakaan KKM yang handle. Dia yang buat presentation tentang KKM malaysia. Kalau aku....huhuhuhu tak tahu lah nak cakap. Dah lah speaking trabur hentam saje. Tapi itulah pengalaman yang tak boleh aku lupa.... Masa keluar pagi-pagi tenguk suasana sekeliling hotel ada pulak anak vietnam tiba-tiba peluk kaki aku.... lepas tu dia gelak... kus semangat terperanjat aku... ingatkan apa... agaknya dia tenguk aku ni gebus sangat sampai rasa nak peluk kut.... ya lah orang situ semuanya slim melim... bila tenguk kemiskinan orang vietnam... bersyukur sangat jadi orang malaysia.

mama aini said...

hahaha..luculah ko ni.. sorry notie, baru je baca.. lamanya rumah aku ni bersawang. aku tak mcm ko ug byk idea nak tulis. mmg tabik kt ko notie.